عنوان:
سند راهبرد مشارکت سازمان شیلات ایران
متن:
- این سازمان کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ها ، آیین نامه ها ، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... را از طریق پورتال الکترونیک خود
در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی ، نسبت به انتقال آنها به دستگاه های بالا دستی اقدام می نماید .
- کلیه شهروندان میتوانند درخواستها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه “پاسخگویی به شکایات سازمان شیلات ایران” و بخش نظرات که
تحت همین عنوان در پورتال سازمان قرار دادهشده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواستهای واصله بهصورت مکانیزه به واحدهای تخصصی
ذیربط ارسال و پاسخ در در اسرع وقت اعلام میگردد.
- شهروندان میتوانند از طریق بخش “ارتباط مستقیم با رییس سازمان شیلات ایران” که تحت همین عنوان در پورتال سازمان قرار دارد ، درخواستهای خود را مطرح نمایند.
- شهروندان می توانند از طریق منو “ارتباط با ما” / “اطلاعات تماس سازمان”، شماره تلفن، پست الکترونیکی و از این طریق با سازمان ارتباط برقرار نمايند.